Sinds PicNic in Utrecht actief is, ben ik er klant. Ondanks al die jaren online boodschappen doen, heb ik nooit de behoefte gehad om het bezorgmoment van mijn bestelling te verplaatsen. Laatst zat ik toch in z'n situatie. Het verplaatsen van een PicNic bestelling is geen standaard optie. Maar in een paar simpele stappen kan je het toch voor elkaar krijgen:
- Open je lopende PicNic bestelling en scroll helemaal naar beneden. Daar zie je een grijze tekst "Bestelling annuleren". Hier kan je op klikken.
- Je krijgt dan nog de kans om je je te bedenken. Weet je het zeker? Ja ik weet het zeker.
- Daarna bied de PicNic-app je de handige optie om de net geannuleerde bestelling in zijn geheel weer in je mandje te plaatsen.
- Als al je boodschappen weer in je mandje zitten, kan je een nieuwe bezorgdag-en/of tijdstip uitkiezen.
- Betaal de boodschappen.
Voila, je hebt je bezorgmoment verplaatst.
Een
nadeel is dat je nu 2x voor dezelfde boodschappen hebt betaald. PicNic
geeft aan dat het bedrag van de geannuleerde bestelling binnen enkele
dagen wordt teruggestort.